Apple Watch satışa çıkmasından sonra, ürünün satış istatistikleri diğer Apple ürünleri ile karşılaştırıldı. Karşılaştırmada, Apple Watch’ın ilk iPhone’dan daha fazla ilgi gördüğü ortaya çıktı. Bunun Apple’ın imajının etkisi de olsa, özellikle ön sipariş döneminde yoğun bir ilgi görmesi, Apple’ın beklentilerinin de üstünde oldu.
Nisan ayından itibaren satışta olan Apple Watch için araştırma şirketleri çeşitli araştırma ve anketler yaparken, ilgi konusundaki araştırmayı Morgan Stanley adlı bir araştırma şirketi yaptı. İnsanların Apple ürünlerine olan ilgilerini yakından takip eden ve ilk iPhone modelinden itibaren bu çalışmaları karşılaştırmalı olarak inceleyen Morgan Stanley firması, Apple Watch’un diğer cihazları ilgi yönünden geçtiğini gösterdi. Araştırmada ilk iPhone için vatandaşların gösterdiği ilginin % 20 daha fazlasının Apple Watch için gösterildiği belirtildi. Buradan cihazlar üzerinden karşılaştırma yapmak oldukça zor. Zira aradan yıllar geçtiği için bu süre içerisinde Apple markasına tutkun olanların ve güvenenlerin sayısı da oldukça arttı.