Özel tanıtımları ile gündem yaratarak satışlarına başlanan Apple Watch, ilk haftalarda yaşadığı büyük ilgiyi artık göremiyor. İlk hafta içerisindeki satışlarda 1.5 milyon rakamına ulaşan fakat sonrasında düşüşe geçen Apple Watch, üstelik bu düşüşü daha fazla ülkede satışa çıkmasıyla yaşamaya başladı.
Teknolojik alanda özel araştırmaları ile dikkat çeken MarketWatch tarafından paylaşılan istatistiklerden öğrenilen bilgilere göre Apple Watch’un satışlarda dip yaptığı görüldü. İstatistiksel olarak % 90’luk bir satış kaybı yaşayan Apple, Apple Watch için her ne kadar daha fazla ülkede raflarda yer almaya başlasa da bu satış taktiği de Apple için bu sefer tutmadı.
Apple Watch için araştırma yapan hemen hemen tüm firmaların ulaştığı sonuçlar bu yönde olurken, Apple Watch’un artık ilgi görmediği de kesinleşti.
Hazırlanan raporlarda diğer bir dikkat çeken konu ise Apple Watch için taleplerin en çok ucuz model üzerinde olması oldu. Satışlarda % 66 en ucuz versiyon olan Sport modelli satıldı.